vineri, 26 noiembrie 2010

Partea 1

Bun mi-am facut blog, si?
Surle, trambite, confetti si inimoare pentru....ei bine pentru nimic. De ce pentru nimic?  De 3 ori.
Aveam o sumedenie de idei in cap, o multime de strategii de atragere a publicului, o grama' de comparatii inteligente si insulte subtile dar cu subinteles.
Imi inchipuiam ca imi voi forma un public select, in mare parte din prieteni care aveau sa intre in sila si de gura mea, dar prieteni selecti, si cand vreodata cineva se ratacea din greseala pe blogul meu se amuza copios sau  zicea superior in gandu' lui : " Iau' coae, ce pros'ie asta"
Dar toate astea sunt in van, acum, cand toate canalele de stiri vuiesc, site-urile respectabile dar mondene de stiri au mai multi vizitatori ca niciodata, pamantul se invarte cu teama zilei de maine si Dumbledore moare la pagina 506, ei bine...dragii mei.... e inevitabil o situatie fara scapare, dar nu critica.
Exact! vine (iar) cutremurul ala pe care-l asteptam din tata-n fiu de cand a aparut televizoru si OTV-ul...cum de unde stiu?...toata lumea stie, e scris in cartea cartilor (nu biblia) cu litere de-o schioapa si mari : "cutremuru vine can'vrea oamenii"
Dar eu am luat-o inainte, obtinand un interviu in exclusivitate. Click pe "Aflati mai multe" pentru detalii.




Ca sa nu o mai lungim inutil si fara rost, la auzul vestii am inceput o ampla investigatie ce probabil se va intinde pe numeroase postari. Cu largi eforturi intelectuale, dar si mentale am reusit sa aflu unde este clubul cutremurelor, o casa nu foarte mare, frumos amenajata, cu geamuri termopan si izolatie termica sa nu bata la ochi. Intrat pe poarta dupa ce in prealabil sunasem respectuos la sonerie (evident), ma intampina gemenii Vrancea, care sar pe mine mai sa ma dea jos. Un sentiment de mila ma cuprinde cand vad ce mici si numerosi sunt, si ma gandesc ca, probabil nici ei nu se stiu intre ei, fiind atat de des convocati la munca.
Brusc, din spate se aude seful, Domnul '77 care dintr-un singur cuvant si un gest aspru cu mana ii indeparteaza pe gemeni de mine, si-i trimite la culcare, apoi imi arunca o privire suspicioasa si cu un ton ursuz spune, mai mult pentru el "ce ti-e si cu blogarii astia, isi baga nasu peste tot", apoi il striga pe fi-su, pe numele lui "Cutremuru ala care a venit cand eram noi clasa a 6-a" sau pentru prieteni Ion.
-Ioane!, bai Ioane! vino ma c-a venit ala de-a vorbit cu tine de dimineata.
Nu se aude nimic, Ion era in camera lui cu cutremura din Chile fara voia lu ta'su.
-Ba Ioane! N-auzi ma, ti-a venit reporteru, ti s-a si urcat faima la cap deja?...stiam eu ca nu-i o idee buna sa lasam vreun fiu de-al lui Adam in clubul nostru.
Dupa cateva secunde de cumpana, se aude Ion...
-Vin acu' tata, ce tipi asa, ti-ai luat medicamentele de tensiune azi?
-Eeee,... mi-am luat medicametele pe dracu-n patru sa te ia, mai lasa-ma, hai rezolva cu asta mai repede ca stii doar ca nu suport picior de om in casa mea, spune 77 pe un ton ursuz apoi se face nevazut.
-Iertati-l pe taica-miu, stiti, e agitatie mare la noi aici de cand a venit asta nou in club, iar dupa ce face un gest a lehamite cu mana continua, toata lumea incearca sa-l convinga sa plece spre voi, dar nu reuseste, iar pe masura ce sta devinde din ce in ce mai puternic si mai ingamfat. Ba chiar a cerut televizor si internet in camera, ca sa'sa poata urmari in fiecare seara la televiziunea voastra, la asta...cum ii zice: Diaconescu, ba chiar si antenele au inceput sa-l idolatrizeze.
- Nu-i nicio o problema, defapt, eu v-am contactat in calitate de reprezentant al poporului meu exact pentru aceasta problema, pentru ca nu mai putem trai in acest stres, vrem sa stim si noi, ca tot omu', vine sau nu vine?...apropo, e acasa acum?

atat pentru azi ca nu mai am replici inteligente......partea a 2-a peste cateva ore, maine sau, niciodata

2 comentarii:

unknown spunea...

idiotul de dostoievski

Anonim spunea...

il stiu eu pe ala nou, cica-i zice "6 grade" si face hip hop :P http://www.myspace.com/6gradecrew

Trimiteți un comentariu

1. marturiseste
2. semneaza-te
3. trimite