sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Non-sens

Romanu' s-a nascut sa se creada poet, zace o vorba bine zisa. Toata lumea e critic literar, si in acelasi timp poet. Si asta e mai penibil decat pustanii de clasa a-7-a cu tricouri cu Che Guevarra si freaza de Justin Bieber.
Romanu' stie mereu ce este in neregula cu orice, da' nu se baga sa repare ca poate strica, iar daca se baga, strica. Dar romanul stie. Ce?
Romanul are rude la Pitesti, TOT romanul are rude la Pitesti, nu exista roman care sa nu aiba rude la Pitesti. Si daca veti spune: "Du-te ba cu prostiile de-aici, eu n-am nicio ruda la Pitesti", va sugerez sa va verificati contul de Facebook. Singurii romani care nu au rude la Pitesti sunt Che Guevarra, dar el nu era om, si Banel Nicolita, pentru ca el nu are de ce. Pitesti.
Romanul e o entitate de sine statatoare, si este atat de cunoscut si uzitat in limbajul uzual incat tare as vrea sa-l cunosc.
Intocmai, propozitiile care incep cu "romanul" sunt cele mai inutile, arogante, semi-docte, inodore propozitii de cand Cain l-a impuscat pe Abel cu toporul.
Orice propozitie care contine cuvantul "romanul" e compromisa.
Facebook e singurul lucru mai inutil decat propozitiile care incep cu "romanul".
O sa raman ultimul roman fara cont de Facebook, dar e prea tarziu, eu am rude la Pitesti.
Pitesti
P.S: Pentru cititorul meu din S.U.A, da si tu frate un heads up sa stiu cine esti.

13 comentarii:

Anonim spunea...

Stiti care este diferenta dintre pitesti si ploiesti???




~la ploiesti poti sa te pitesti dar la pitesti nu poti sa te ploiesti~

Anonim spunea...

mi-a zis basamac sa scriu ca asta e cel mai urat blog in viata

Leon Marmelli spunea...

Si tu l-ai crezut?

unknown spunea...

foarte tare, frate. vorba aia, za tie vut

Leon Marmelli spunea...

za die vut...ar spune unii

dvd spunea...

pleaca ma de aici ca eu nu am rude la pitesti...ba din contra am rude la ploiesti ;)

Leon Marmelli spunea...

ti-ai verificat contul de facebook?

Anonim spunea...

Mirel e URAT!!!!

Leon Marmelli spunea...

esti ghinionist?...ai ajuns la dinamo?

Anonim spunea...

pana si Chuk Noriss are rude in Pitesti:)))

unknown spunea...

chuck norris ti-ar da un sut pentru ca i-ai pocit numele dar e prea ocupat cu mentinerea temperaturii constante pe soare. adica sufla-n el sa nu se incalzeasca. A, da. rudele din pitesti au chuck norris, nu invers.

Aimee spunea...

Hey, you:D guess what, nici eu n-am cont de Facebook, nici HI5, si nici nu planuiesc;) despre rude in pitesti inca nu comentez, ca nu mi-am verificat arborele genealogic inca:)) keep up the good work:D

Adrian Georgescu :)) spunea...

eu chiaram rude la pitesti =)))....si cred ca teo te-a facut urat...cred =))))

Trimiteți un comentariu

1. marturiseste
2. semneaza-te
3. trimite