miercuri, 15 decembrie 2010

Articol de fidelizare

Sau altfel spus chiar si eu...

- si eu ma uit dupa forme in faianta/gresie cand stau pe buda
- si eu merg, sau cel putin mergeam pe strada incercand sa nu calc niciun fel de linie
- si eu m-am adaugat in lista mea pe mess
- si eu fac patrate si dreptunghiuri cu mouse-ul pe desktop cand ma plictisesc
- si eu deschid frigideru inconstient, ma uit in el, il inchid si plec
- si pe mine ma obsedeaza cate-o melodie zile intregi
- si eu m-am jucat Mario si primu Prince of Persia (Printz)
- si eu ma gandeam ca scoala n-o sa-mi ajute la nimic
- si eu m-am amenintat ca de maine o sa fiu mai bun
- si eu am zis ca o sa scriu in fiecare zi, cel putin un articol pe blog
- si eu sunt convins ca cel mai tare joc pe telefon e rama(snake) de pe nokia
- si eu mi-am cautat numele pe Google
- si eu sustin ca parintii mei sunt cei mai buni din lume
- si eu mi-am facut colectie de fotbalisti, Pokemon, si celelalte prostioare
- si eu am zis ca o sa plec din tara
- si eu am zis ca nu mai beau niciodata dupa fiecare betie crunta
- si eu cred ca daca vreau pot sa ma las de fumat
- si eu cred ca nu exista lucru pe care sa nu pot sa-l fac daca ma straduiesc inainte
- si eu am zis ca n-o sa ma indragostesc niciodata
- si eu cred ca indiferent de rezultat...
- si eu ma intreb cateodata daca e cineva care ma urmareste in tot ce fac, si ma amuz de ce ar vedea in anumite momente
- si eu am vazut Titanic


Voi?

4 comentarii:

Radu Cazacu spunea...

Comunicat de presa


Societatea CALOR srl solicita pe aceasta cale Primariei Municipiului Bucuresti oprirea imediata a lucrarilor de constructie a unei parcari subterane la Cimitirul de la Universitate. Solicitam incetarea profanarii mormintelor, iar in cazul in care unele ramasite pamantesti (moaste, oseminte, obiecte religioase sau alte articole apartinand celor decedati,etc- adica "scheleti" pe limba lui Sorin Oprescu) au fost déjà excavate de acolo, sa fie readuse exact in aceleasi pozitii initiale in cel mai scurt timp posibil.

Societatea CALOR srl il convoaca in acest sens pe domnul primar Sorin Oprescu la sediul societatii SC CALOR srl situat pe strada Progresului 30-40 pe data de 16 decembrie 2010 la ora 12.00 GMT (asta in cazul in care nu vom fi demolati pana atunci pe baza HCGMB-urilor aprobate de CGMB).

In cazul in care veti da curs solicitarilor noastre noi va sustinem cu calor (caldura in limba romana, tradus din latina)!

Mai mult decat atat, societatea SC CALOR srl declara ca este dispusa sa plateasca toate cheltuielile amenajarii cimitirului (in acest sens intentionam sa suportam integral costurile pentru elaborarea PUZ CIMITIR UNIVERSITATE, sa cumparam cruci de marmura de la societatea vecina si "pretina", etc - dar solicitam ca acestea sa fie facute in regie proprie pentru ca altfel, pe bani publici, costurile ar putea ajunge pana la Cer).

Pacea fie asupra celor decedati si care in aceste momente isi vad din Cer ramasitele pamantesti profanate!

DUMNEZEU E MARE !

Bogdan Popescu

mirel spunea...

frate ce-ai luat?
ca vreau si eu

Anonim spunea...

=))) [rad de commentu ala si de raspunsu tau]
raspuns la articol:
SI EU!

Neacsu Andrei spunea...

si eu ma bas

Trimiteți un comentariu

1. marturiseste
2. semneaza-te
3. trimite