vineri, 3 decembrie 2010

Tema de dat ganduri

Vine o zi in viata fiecaruia cand trebuie sa se maturizeze... (ha!)..nu, nu despre asta era vorba, dar mereu am vrut sa folosesc expresia asta intr-un articol.
Si totusi, vine cate-o zi, cateodata, cateva, cand nu am inspiratie pentru un articol cat-de-cat acceptabil. Obisnuindu-va cu articole ridicate calitativ, si "pentru ca datorita faptului" ca eu deasupra tuturor, pe un piedestal inalt, va pun pe voi, cititorii mei, nu mi-as putea permite sa va mint cu vreun articol fortat, dat din sila, niciodata.
Asa ca ma adresez voua respectuos, cu umilinta prefacuta, indemnandu-va sa va dati frau liber imaginatiei, si sa-mi dati idei, desigur, expuse civilizat prin comentarii, pentru un articol.
Deci, luati o sticla de ce-o fi, savurati-o nestingheriti, iar cand aveti vreo idee nu ezitazi s-o sloboziti aici. Si nu, a slobozi nu este un cuvant obscen, cautati in dictionar.
Pana atunci, e recreatie.

un fel de P.S: nu m-am inspirat de aici dar ii fac reclama.
un altfel de P.S: sunt stupefiat de ingeniozitatea voastra, atatea idei, s-ar putea sa fac un poll in dreapta, ca nu stiu pe care sa o aleg.

11 comentarii:

Anonim spunea...

scrie si tu despre filme jocuri.. dastea

colegul cretz:)) spunea...

poti scrie despre ce dicteaza inima mey mirel >:D<....despre steaua =)))...buna asta...despre mn b-)...ajunge cu atatea idei [-(

Leon Marmelli spunea...

daca scriu ce-mi dicteaza inima ajung ca Tudor Chirila, asa ca mai bine lasa

unknown spunea...

fa o caracterizare a clasei. sau nu mai scrie că şi-aşa te eclipsez. glumeam. să fii sanatos.

Leon Marmelli spunea...

tu n-ai putea sa-l eclipsezi nici pa zoso, glumeam

Anonim spunea...

sa ma cac..FREE GIGI

Anonim spunea...

scrie niste chestii filozofice ca de pilda de ce este apa uda,de ce sunt pietrele solide ,de ce te afli in conflict cu blogu asta http://www.umilepareri.blogspot.com/ sau de ce te pun eu sa scrii despre chestiile astea.

PS poti sa ne scrii si intrebarea care mereu mi-am pus-o la sport:DE CE ESTI ASA DE PAROS PE BURTICA?

Leon Marmelli spunea...

sau si mai bine ar fi sa va semnati

Neacsu spunea...

ar trebui sa scrii

Leon Marmelli spunea...

ar cam fi cazu...

unknown spunea...

cât mai mult ar fi destul

Trimiteți un comentariu

1. marturiseste
2. semneaza-te
3. trimite