sâmbătă, 5 februarie 2011

NU CITITI ASTA!

...prea tarziu

Avand in spate multa determinare si voie buna indusa artificial, plus "The Who - Sparks" pentru atmosfera, am decis de comun acord cu Cudor Thirila, prietenul meu imaginar si hipster, ca este cazul sa las prostiile si sa m-apuc de scris.
Am vrut sa incep acest articol printr-o scrisoare deschisa dedicata blogului meu care suna cam asa:
"Draga blogul meu,

Imi cer scuze ca te-am neglijat atata timp, dar stii cum e...."

Continuarea e prea siropoasa, sentimentalista, pe alocuri chiar sexuala pentru a o face publica asa ca va trebui sa va consolati cu gandul ca nu o veti afla niciodata.



Gurile rele spun ca timpul scurs de la ultimul meu articol este comparabil cu cei 15 ani in care fanii Guns 'n' Roses au asteptat infierbantati urmatorul album care s-a dovedit a fi patetic. Gurile mult mai rele ar spune ca asta se aplica si articolului meu. Iar gurile de aerisire... ceva ce nu pot reproduce in cuvinte.

Dar stiu ca cititorii mei fideli ma sustin moral, psihic si mental, sau deloc, dar ma sustin; si chiar in absenta aberatiilor mele saptamanale nu m-ar trada niciodata pentru cineva cu accent caraghios, fie si intr-un acces de nebunie bahica. Pentru ca voi, cei -3 (minus 3) cititori ai blogului compuneti gandul cu care adorm seara respectiv motivul pentru care inca ma dau jos din pat dimineata cand e cel mai cald si comfortabil. Si chiar m-as simti insultat daca ati crede asta.

In alta ordine de idei, dupa cum se poate observa in coloana din dreapta, m-am vandut atotputernicului facebook, lucru nu neaparat bun, dar in egala masura, nu neaparat rau. Si daca va simtiti tradati, sau uimiti de acest lucru, si nu o sa-mi mai cititi blogul niciodata, eu voi adormi la fel de linistit, si pe burta, ca in fiecare seara. Pentru ca, asa cum a spus-o si marele Lemmy: I'm so bad, baby I don't care.

Toate acestea fiind spuse in scris, e timpul pentru incheiere. Iar in loc de incheiere:

4 comentarii:

Anonim spunea...

am un singur lucru de spus:
'baby, i don't care'

Leon Marmelli spunea...

mai bine du-te si rezolva-ti problemele decat sa comentezi aiurea in miezu' noptii pe bloguri

unknown spunea...

eu zic să-mi dai și mie ciuperci magice că nu mai am chef să scriu nici dacă mă bați. am terminat chuck. de ce pula mea nu-ți zic asta pe mess? hai noroc!

Leon Marmelli spunea...

nu vorbesti pa mess ca esti away, dar niciodata idle. un fel de sumudica are puta mica.

Trimiteți un comentariu

1. marturiseste
2. semneaza-te
3. trimite